søndag, marts 22, 2009

Vasketøjskurven slår igen

Uakk - forrige uge havde rejsedage, sidste weekend var jeg ikke meget hjemme og denne uge har både budt på jazzaften på højskolen samt rejsedage for både Kæresten og jeg. Vasketøjskurven har i den grad følt sig overset, så lørdag var der samlet sammen til 8-9 vaske. Samtidig havde jeg reddet mig en gevaldig forkølelse, og lørdagen blev tilbragt i fast rutefart mellem sofa&tæppe&lommetørklæder og vasketøjet.
Nu er vasketøjskurven næsten tom, resultatet er en stabel på knapt 1 m af tøj som skal lægges sammen og på plads. Kan hænde noget af det går i brug inden det er kommet på plads...

1 kommentar:

  1. Anonym8:52 PM

    Hold da op, det lyder slemt.
    Ja her hos os, der går det lidt lettere, vi har anskaffet os en vaskekone, hun har godt nok ikke været her de sidste par dage, men når hun ellers er her så sker der ellers noget kan du tro, mest med vasketøjet, men nogle gange kan vi andre osse godt komme i vejen og så ryger vi med, og det er ikke så sjovt, det er ret vådt, og det er træls, men ellers er det godt... at vaskekonen er her altså, når hun er det, for det er hun ikke nu, men du skulle skaffe dig sådan en, det er rart, hvis man ikke kommer i vejen, men det jeg jo lige sagt.. øh... skrevet, nå men du må ha' det og huske at passe vasketøjet med mere, når du får tid igen for du har jo travt med at strikke kan jeg se.. altså læse mener jeg og hvis der er for mange stavefejl så er det altså mest fordi vores tastatur eller hvad det hedder er så lille og dårligt, der er for mange taster og de sidder for tæt, det er træls, mens ellers går det godt og vi hygger os fint, med at se hvad du laver, men det er lidt kedeligt at læse om al det strikke arbejde, det er kedeligt syntes jeg og så klør det når man får det på, det er træls, og iriterende, det syntes jeg tihvertefald.

    SvarSlet