onsdag, marts 25, 2009

Hurra for net-tv

Under dynen for at pleje mig. Bevæbnet med strikketøj, pc og nettv, en gang 'Spise med Price' hjælper på meget halv-dårligdom, så jeg kan være klar igen i morgen.

Heldigvis ser det ud til at fredag kan blive hjemmearbejdsdag. Der ligger en større bunke opgaver at se på, så der er god grund til at blive hjemme for at få noget fra hånden og ingen risiko for at kede sig. Hjemmearbejdet er i stedet en mulighed for at gå rundt med halstørklæde og måske ligefrem hue (ja, indendøre og det ser garanteret komisk ud) for at få has på det snask, der sidder i panden.
Både FLS og Kærestens sokker er i fremgang og tegner begge gode. Kærestens vest bliver måske ligefrem færdig denne weekend, pind 7 giver hurtigt resultater. Det vil være en gevaldig vitaminindsprøjtning til cashmereometeret og et godt supplement til den første vest, som bliver brugt hyppigt.

1 kommentar:

  1. Anonym6:41 PM

    jeg syntes altså spise med prise er kedelige, det er altså ikke noget særlig godt mad de laver, de skulle hellere tage og lave nogle flere honingkage, eller sukkerovertrækne honingstænger, eller nødder i honing, eller honing i te eller sådan noget som er godt i en kold tid og under en finanskrise og og sommeren og også om søndagen, eller om aftenen, men det kan du jo lave på fredag hvor du har hjemmearbejdsdag, det kender jeg også nogle der har ind i mellem, så er de hjemme hele dagen og så strikker de eller skriver på nettet hele tiden, de skulle hellere bage nogle honingkager skulle de, syntes jeg.

    SvarSlet