mandag, april 20, 2009

Strikkemikado :-)

Juhu, nu har posten endeligt bragt en kollektion af Knitpro-pinde :-) Så nu kan der spilles strikkemikado - find to matchende pinde.
Det tog sin tid at nå frem. Da der i påsken var gået to uger siden mailen om at 'nu var de sendt', holdt min tålmodighed ikke længere og butikken måtte checke hvor pakken var. Den lod sig tilsyneladende ikke finde, så en ny blev sendt og den kom så i denne uge. Det var på det tidspunkt, jeg var særligt godt tilfreds med at ha' betalt med kreditkort, så jeg kunne have annulleret betalingen, inden den var trukket på min konto.
Posten har tidligere bragt det seneste Rowan magasin og et farvekort med den sejeste pink Rowan shetlandsuld. Den lokker lidt, til noget til niecerne.
Endelig er der kommet et klubblad og en klub-pinnål fra Rowan, jeg har ladet mig lokke :-) Der må dog være grænser for strikkefetichismen, nålen får altså lov at ligge i skuffen ved siden af en nål med en sortbroget ko og en nål med et canadisk flag, begge af uvis herkomst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar