onsdag, oktober 01, 2008

Just in time

I går gjorde jeg det to gange, med nogenlunde stil, og i dag én gang i absolut uelegant stil. At træde ind af døren / nå til mødestedet præcis på det aftalte tidspunkt.
F.eks. i går, hvor jeg kom slentrende under uret på Hovedbanegården præcis på det aftalte tidspunkt, til venindens fornøjelse. For derefter at træde ind til at mødes med kollegerne, igen præcis. Denne gang var der desværre ikke tilskuere.
Den mindre elegante i dag var et hæsblæsende slalomløb gennem folkemasserne, igen på Hovedbanegården, for med et sving af tasken at skaffe sig plads på vej ned af rulletrappen (undskyld, hvis jeg fik puffet til nogen) og kaste sig ind i toget mens konduktøren fløjtede det bedste, han havde lært. Efterhånden er jeg ganske rutineret i 60 m løb gennem Kbh. H, og de fleste gange krones anstrengelserne med succes.
Det er få gange, hvor jeg er kommet for sent til toget, til gengæld er det en gang lykkedes at komme for sent 2 gange i træk. Det var ikke en stor aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar