søndag, marts 09, 2014

Søndagsupdate

Solskin og søndag. Opskriften på en god fridag, og maksimal trafik på vores lille vej. Så meget, at der endda skete et mindre uheld i eftermiddags, kun med blikskade. Vi så det ikke, men hørte det tydeligt, da vi var ude at gå i solskinnet.

Inden da havde jeg taget et billede af en færdig ryg til Hokkaido. Den tegner lovende, og jeg er godt i gang med forstykket. Enten får jeg viscolin i overskud, eller der opstår en mangelsituation på alpacaen. Heldigvis har jeg set, hvad det gamle farvenummer nu er oversat til. Vi får se.

Fotograferet på terrassen, mens der samtidig luftes dyner.

 

2 kommentarer:

  1. Uh det ser rigtig godt ud. Smukt mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym6:31 PM

      Tak - på modellens vegne. Jeg glæder mig også til den er færdig.

      Slet