fredag, oktober 01, 2010

En særlig dag...

Det er en særlig dag i dag, én her i huset har rund fødselsdag og jeg drøner rundt for at have alt klar til fejring, samtidig med at jeg forsøger at passe mit arbejde.

Der bages brød og kage, ryddes op og vaskes (en af de dage, hvor der ligger bunker og stakke overalt, og nu er det nok!).
Desuden skal gaven pudses af, inden den overrækkes senere på dagen. Bølle og jeg klarede ½ vers af en fødselsdagssang til morgen, lidt sølle.

Det er også en særlig dag, for jeg har set en Barbie, der fortjener rosende omtale: Barbie som computer-ekspert - en god variation fra prinsesser og ridepiger. Må hun blive den bedst sælgende variant (håbefuldt).
Og endelig, for at føje til bunken af travlhed, så er jeg blevet lidt vild med en Beatnik trøje - den vil jeg (..også..) lave. Jeg er vild med at se strik stylet lidt vildt og med humor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar