lørdag, maj 28, 2011

Aaaj - indsæt selv bandeord

Knæk - så var det slut med dén rundpind. Maskerne gled dårligt over samlingen, og skubberiet var mere, end den kunne holde til. Jeg var ellers lige kommet i gang med 2. fod på humørstrømperne. Første fod har fået monteret 'livline' og ligger klar til at strikke skaft. Planen er at det skal være togstrik. Men først skal 2. fod strikkes, og jeg har fået maskerne fisket over på strømpepinde. Krisen afværget, på nær at jeg mangler en pind 2 mm, 80 cm.

4 kommentarer:

  1. Anonym5:15 PM

    Øv for den lede... jeg hader at knække pinde (eller wirer for den sags skyld)...

    SvarSlet
  2. ØV trælst. Kan du klare dig med en metalpind? Jeg har vist en 2 mm knitpicks, som jeg aldrig kommer til at bruge. Smid mig en sms, så tager jeg den med i morgen

    SvarSlet
  3. ÅÅÅÅÅhhhh, sikke noget PIS! Og lige praecist derfor jeg ikke toer bruge traepinde til magic loop - toer kun med Addi Turbo og de slags...
    Håber du finder en loesning - for sokkerne ser fede ud!
    :) Britt

    SvarSlet
  4. Tak for medfølelse - og tilbud om hjælp. Foreløbig er maskerne på 2 mm strømpepinde, og ved lejlighed bliver der indkøbt en 80 cm metaludgave.

    SvarSlet