søndag, november 16, 2008

River wip

River er noget med vand, og for alle, der har læst 'Fakta om Finland' er vand noget værre flydende noget.
Det er også lidt flydende at sidde med tyndt kidsilk-garn på pind 7, efter min ringe mening. Jeg overvejer af og til om man kan få lace-pinde med en spidsere spids i den størrelse, for der er ikke altid 2 m ret sammen virker helt efter hensigten. Det går heldigvis stærkt på p7, startskuddet gik sidste weekend og på trods af en travl uge med begrænset strikketid er halvdelen af garnet nu brugt. I dette tilfælde har jeg droppet at tælle rækker, som opskriften lægger op til, og har tænkt mig at strikke til garnet er brugt op.
Til den tid vil jeg 'kun' være i -477 g i forhold til mit mål på 2000 g inden næste projektindkøb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar