torsdag, oktober 25, 2012

jamen, er det allerede...

Hold nu op, det er snart november. Lige netop i år kunne jeg godt bruge at året havde 16 måneder - November, november, november, november, november og så december. Beklager, for ellers er mørke og gråvejr heller ikke min favoritårstid.
Lige nu ville det faktisk passe mig ret godt, og ikke mindst, at jeg ville have 5 x ferie i uge 47 ;-) Tænk, alle de håndstrikkede julegaver, som det kunne blive til.

Kulden er på vej, og det er en ny strikket kjole også. Færøsk uld, eget design og brun med stjernemønster på overdelen. Bare en enkelt række stjerner. Billeder følger. Kjolen passer forhåbentlig lige så perfekt som jeg tænker det til det par mørkebrune ruskindsstøvler, som var min forelskelse ved første øjekast forrige weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar