onsdag, februar 29, 2012

Hovsa

Der har været tilbud på Drops strømpegarner i februar - det gælder vist stadig i dag.
Med undskyldningen om at jeg er i gang med 12 par strømper i 12 (og det er ikke fordi, at der ikke var tilstrækkeligt strømpegarn på lageret) lod jeg mig friste af et par nøgler Big Fabel først på måneden. Det er jeg blevet så charmeret af, at der er kommet mere til.
Faktisk en ret stor, og farvestrålende bunke af tykt strømpegarn, herligt. Det er en skøn afveksling at strikke strømper på pind 4 og hu hej, som det går. Det tager forbavsende kort tid at strikke et par sokker. Det er tykke, og garnet er dejligt - tykt, blødt og med en god fornemmelse. Meget elastisk og med et godt klem.
Kæresten, niecerne og jeg har store forhåbninger til, hvad der kommer ud af stakken.

2 kommentarer:

  1. Strømper man kan strikke hurtigt kan enhver da blive fristet af :-)
    Alm strømpegarn på pind 2,25 tager jo en krig og en madpakke.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil citere FruKvist - things you do for love. Derfor er jeg glad for at han også er med på de tykke sokker til afveksling.

      Slet