torsdag, februar 05, 2009

Det kører med DSB!

I dag har jeg haft lidt svært ved at koncentrere mig om arbejdet hjemad, der har nemlig været trådløst internet hele vejen i toget. Cool. Jeg har været omkring vejrudsigten, LinkedIn, Ravelry og Socktopus. Begge hjernehalvdele må tilgodeses.
Succesen som togpassagerer stopper ikke her: IC4 virker også. Jeg har nu været med tre gange og der har ikke været problemer. Toget er på den anden side mandsopdækket, der sidder en italiensk tekniker i toget for en sikkerheds skyld. Ikke verdens mest spændende job, på den anden side, jo mere kedeligt, jo bedre. Her kan man tale om seriøs brugertest.
IC4 kører blødere og mere roligt og kabinen er lidt mere luftig. Eneste minus er at jeg er vant til at sidde i en kupe med tre sæder i bredden og der er nu fire sæder i bredden over det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar