mandag, september 15, 2008

Søndagsturen i kajakken

Det var skønt ved Daugård strand i går. Se bare - så vi var ude at sejle. Det går bare derudaf i den blå båd - jeg har valgt et billede på lidt afstand, så det ikke ses at jeg stritter fjollet med den ene lillefinger. Det var en tur på 1½ time og der var noget blæst, så det blev ikke helt til 10 km sejlads. Til gengæld fik vi trænet lidt spurter i modvinden.
Men hov - der er noget galt :-) Hjælp - min pagaj! Desuden vil den opmærksomme betragter se at benene kan ses. Det betyder at der kan komme vand ned i kajakken (normalt er der et dækken over).
Padleren troede egentlig at hun skulle i land, men så kom der et lille skub fra fotografen, som står og morer sig. Påskuddet var at han ikke havde fået billeder nok. Det kostede en del padlen med hænderne at komme i land igen og det blev ikke lettere af at der var risiko for at skovle vand op i kajakken, med våd bagdel til følge. Så varmt er vandet heller ikke længere, og det blæste så meget at det kunne blive en kølig fornøjelse. Derfor er jeg også meget godt tilfreds med min nye røde kajakjakke.
Han har fået tilgivelse og der er heldigvis ikke lyd på billederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar