tirsdag, marts 18, 2008

Nu er enden nær på hæftning af ender

99% er hæftet på min vest (Heather) og de sidste mangler en justering af ærmekanten, hvor jeg kan se at jeg er nødt til at følge opskriften... Dvs. strikke de sidste omgange på mindre pinde for at få en mere samlende kant.
Strikkeporteføljen består i øjeblikket af to værker - et par stribede sokker i Kaffe Fasset strib samt en kjole på p.3 Den sidste bliver udnævnt til læseklubs-værk, der er stof til adskillige samlinger i den. Foreløbig er jeg nået 2½ cm op. Min søde kæreste var med inde og købe garn, det tog næsten lige så lang tid som når jeg skal købe tøj.
Desuden har jeg været på loftet for at få et overblik over mængderne af garnrester og der er unægteligt en del, så der må vist lægges en plan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar