onsdag, juni 09, 2010

Et enkelt link

Det er stadig skidt med forbindelsen til omverdenen. I dag er jeg sent på vej hjem, og surfer lidt i toget, samtidig med at jeg har slået op til et par helt basic 2r 2vr strømper til Kæresten. Ensfarvede mørkeblå, endda, ikke det mest eksotiske projekt til dato.
Der er et enkelt link her: EasyKnits som har farvet den dejlige bambus/merino blanding, jeg strikker Pioneer af i øjeblikket. Farven hedder Bamboo Lagoon. De to nøgler jeg har indeholder flere turkis nuancer end på billedet hos EK, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Til min behagelige overraskelse er garnet fint at strikke med, ret blødt på trods af at der kun er 20% uld. Det er blankt og smukt, nu glæder jeg mig så til at prøve at ha' det på. Det bliver spændende at se, hvordan det gør sig i vask, om det blanke holder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar