mandag, juni 07, 2010

Arrgh

Huset har stadig kun sporadisk forbindelse til internettet. Det nærmer sig at jeg ser en march af lyserøde elefanter og lignende afhængighedssymptomer.
I al den ledige tid er der blevet færdiggjort og afleveret en kartoffelvarmer til min mor, som voldsomt mangler dem, første generation er ved at være helt nedslidt. Desuden har jeg lyttet til Strikkeforskerens råd og er i gang med noget andet end strømper af mit bambusgarn fra EasyKnits (Londonbaseret indie-farver). De to nøgler håber jeg bliver til en Pioneer-bluse. Den strikkes oppefra og ned, så det er lidt spændende om det bliver en stumpebluse. Links og billeder, når forbindelsen til omverdenen er bedre.
Ha' det godt, derude :-)

1 kommentar:

  1. Uha jeg forstår dine frustrationer.
    Forhåbentlig kommer der en fin lang bluse ud af dit bambusgarn. Firserne er tilbage, så lag på lag med stumpbluser er moderne

    SvarSlet