lørdag, december 19, 2009

I sne står urt og busk i skjul

Det har sneet rigtig meget. Så meget at vi var næsten sneet inde to dage, så der er blevet arbejdet hjemmefra (og meget fra toget). Godt at der eksisterer telefonkonferencer og internetforbindelser til arbejdet. Torsdag var jeg i København og det tog 5 timer at nå frem, næsten dobbelt så længe som normalt.
Anyway, nu er det weekend og det har været smukt solskin i dag.Vasketøjet er ikke blevet helt tørt af at hænge ude denne uge. Det må til gengæld være helt friskt og renset godt igennem. Bemærk det smukke morgenlys, som har fortsat det meste af dagen og endte ved firetiden i en smuk rød solnedgang. Desværre ligger skiene bagerst i kælderen, så det er ikke sikkert at jeg når at genopfriske mit langrend i denne omgang. Under alle omstændigheder har det været dejligt med en solskinsdag.

Dagen i dag har i øvrigt budt på pelsning af fasan. Det gik overraskende let, idet vi nøjedes med at gå efter brystkødet. Max. 10 min, og med øvelse kunne det gøres endnu hurtigere. Så ved jeg det, næste gang der er fjerkræ på afveje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar