fredag, august 21, 2009

En garde!

Så er hverdagen tilbage, hvor arbejdet optager en stor del af den vågne tid. Heldigvis er der også plads til lidt sjov - så vi har været til fægtning. Selvfølgelig tabte jeg til de lang-armede herrer, selv om jeg fik sat enkelte stik ind, og matchen var relativt lige i forhold til forskellen i fysik.

Der strikkes også lidt, og det første værk, begået af hjemmespundet garn er gjort færdigt. Jeg er pavestolt, omend det ikke er kønt. Det indrømmer jeg blankt, og jeg ville aldrig ha' betalt for garnet, det er ikke særligt fantastisk. Men det er mit helt eget :-)
Billeder følger, vi har dog en lidt ustabil internetforbindelse for tiden.

2 kommentarer:

  1. Sejt! Det gad jeg godt prøve (hov, skulle jeg nu have sagt det?). Jeg er sikker på dit fægteeventyr vil sende dig til tops i meningsmålingerne hos en ung mand her i huset - helt op på siden af kæresten!

    SvarSlet
  2. Det er rigtig sjovt. Varmt.
    Nu har du så vidt jeg ved ikke en polterabend under opsejling, så du kan være nogenlunde tryg ;-)

    SvarSlet