mandag, juli 13, 2009

Et sjal på vej

Nu skal jeg altså prøve en KAL*, via Twitter. Det bliver spændende... Sommerferien er to uger væk, så jeg kan nå at komme rigtig langt bagud. Heldigvis kan jeg arbejde hjemme nogle dage frem til ferien.

Garnet er fundet og nu venter jeg utålmodigt på angivelse af pinde og strikkefasthed.
Foreløbig info er at der skal ca. 390 yards til - laceweight eller (tyndt) strømpegarn. Jeg har valgt et nøgle Ohrenburg lace fra Markno, indtil strikkeprøven overbeviser mig om andet. Det er limegrønt, tenderende til skrapt gult, så et let og luftigt mønster er nok hensigtsmæssigt. Der er foreløbig lidt mere end 30 strikkere med.
Sonnet ligger klar til at blive syet sammen, og cashmereometeret taler vi ikke om denne måned.

* Knit A Long, for de ikke meget strikkende læsere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar