torsdag, juli 18, 2013

Overjeget og den 5 årige pilfinger

Fremragende udtryk, 5-års smerten, tak Linda :-) Det lyder meget bedre end når min bedre halvdel omtaler styrtet som en nær-døds oplevelse. Det sidste skal man ikke spøge med, og jeg mener naturligvis at han overdriver helt vildt!
Halvanden uge efter har overjeget næsten vundet. På trods af, at jeg ikke har benyttet tilbud om Hello Kitty-plaster, men flashet hudafskrabningen i fri luft, har der ikke været pilfingre i såret, som efterhånden er næsten væk.
Det er ikke sikkert, at det var lykkedes da jeg var 5, jeg husker i alt fald en del moderlige formaninger om ikke at pille i sår. De formaninger er nok ikke kommet ud af den blå luft.
Den forstuvede ankel er også næsten så god som ny, og blev grundigt testet i går på en længere vandretur om Rosenvold Camping.
Skovveje, småveje og vildveje bragte den smukke tur op på tre timer og udløste en velfortjent is ved afslutningen. Vi kom blandt andet forbi en gammel vandmølle og en lille enklave af huse midt i skoven. Meget hyggeligt og også gode muligheder for lidt kortere gåture.
Det var en letvægtstur, uden kamera og oppakning, så ingen billeder af skovidyllen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar