fredag, oktober 16, 2009

Mere legetøj

Denne uge kom en mail fra hjemmefronten, den hjemmearbejdende kæreste: 'Hvad har du NU købt? - posten havde lige været med en pakke'
Der var ingen klokke, der ringede umiddelbart, men efter en forsigtig forespørgsel på afsenderen blev jeg klar over at det var mit nye legetøj - ca. 20 forskellige nuancer i Cushing farver, sendt fra USA. Det er gået hurtigt og smertefrit, betydeligt hurtigere end British Mail kan klare det i øjeblikket.

Faktisk dukkede den forsvundne pakke fra Socktopus op, dagen efter at Alice havde sendt erstatningen, som også er kommet, så nu har jeg helt sikkert rigeligt strømpegarn til sæsonen. Jeg har tænkt mig at beholde det, så nu har jeg 300 g af det mest lyserøde garn (Hazel Knits), jeg længe har set. Det vil komme som en overraskelse for de fleste, der kender mig, at jeg faktisk synes det lyserøde er pænt, for det gør jeg. Måske fordi det ikke er gennemfarvet, men er blandet med lidt hvidt til at tage toppen.
Det er også fordi jeg er ret begejstret for Hazel Knits-garnet. Første strømpeprojekt i en dejlig rød-orange farve er lige blevet færdigt, på nær sammensyning i tåen. Der kommer (nok) en særskilt post om det senere. Kort fortalt er jeg glad for resultatet, fordi garnet er smukt og mønsteret tegner sig meget klart i garnet.

2 kommentarer:

  1. Bølle8:26 AM

    Lyserødt er rigtig pænt.

    SvarSlet
  2. Lyserød??? Det glæder jeg mig til at se. Farver og striber, det skal nok blive sjovt.

    Vi ses snart

    SvarSlet