mandag, september 14, 2009

og så blev hun overrasket

Lørdag var posten med en pose og jeg var nødt til at ta' et kig, inden vi tog i Legoland. Meget spændt på kombinationen af gul og orange
åbnede jeg posen og så blandt andet disse to:
Der skal ikke lyde en eneste beklagelse herfra, jeg er vild med både den røde og den grønne. Farverne er meget intense, så jeg glæder mig meget til at lave nogle kreationer, alt fra herrestrømper til ?? Jeg overvejer stadig hvad den samlede portefølje skal gå til, mest af alt minder det jo om et trafiklys:

Der var bestemt også gul/orange garn i posen, så ialt er der 750 g lækkert strømpegarn. Vaskbart i maskine. Spændt på at se hvor godt de lækre farver holder. Desværre er det kun for en stund, at appetitten på Wollmeise er slukket. Så jeg fortsætter med håbefuldt at klikke mig ind på 'In Stock List', som næsten altid er tom.

Der var rigtig mange mennesker i Legoland. Derfor blev det ikke til ture i forlystelserne, vi nøjedes med at gå rundt og beundre Miniland. Der er altid nye detaljer at se på, ligesom der kan gå sport i spotte de nye ting. Miniland og Legotoget er for mig essensen af Legoland, hvor den største fornøjelse er at se hvordan legoklodserne bruges yderst kreativt og med meget naturtro resultat.

For eksempel er der en klods, der kan bruges som næb på en stork med et rimeligt størrelsesforhold, selv om storken kun er 6-7 cm høj. Storken sidder i storkereden i modellen af Ribe.
Næste år håber jeg at barnebarnet har tid at komme med i Legoland, og så skal vi også ned og bygge Duplo.

3 kommentarer:

  1. LOL er du også blevet fanget af wollmeisefeberen. Fede farver. Godt du er online en stor del af arbejdsdagen ;-)
    jeg glæder mig til at se farverige strømper her på kanalen.

    SvarSlet
  2. Hold da op en farvefest! Det kan man da kun blive glad af at se på.
    :-) Britt

    SvarSlet
  3. @ Ulla - hvad med gulorange, mønstrede og lange handsker? Det er den foreløbige plan
    @ Britt - jep, og godt gået med farvetesten, forøvrigt

    SvarSlet