fredag, maj 22, 2009

Grafton Fibres - strømpepinde og ten

Det er meget sjældent at mine indkøb bliver mødt med vantro kommentarer fra Kæresten, aller højest med en genopfriskning af at den samlede oplagringskapacitet i hjemmet ikke udvides, når det gælder fårehår og lignende. Han blev dog alligevel lidt overrasket over at der var etableret import af strikkepinde. Efter afregning af moms og gebyr til Internationalt Postcenter, kunne jeg tage en pakke med hjem og pakke seks par strømpepinde ud, i version Copper. De belaster ikke oplagringskapaciteten ret meget :-) Efter at have modtaget dem, kan jeg kun konstatere at det ærger mig lidt at jeg ikke også fik bestilt et par pinde i valnød. Copper er udsolgt, men valnød kan stadig fås.
Der var også en lille og mere farverig sag med:
En ny håndten, ganske lille og let. Fibership spindle, til laceweight garn.
Perfekt til angora/mohair blandingen og en fornøjelse at spinde med.

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Kan jeg lokke en anmeldelse af de strikkepinde ud af dig? KnitPicks Harmony er temlig kraftigt inspireret af Grafton fibers strikkepinde...

    SvarSlet
  2. Hej Ulla

    Det kan du sagtens, jeg skal gøre mig umage for at tage et par med til Isager, hvis du til gengæld vil lukke mig ind på sygesikringskortet. DH er kommet til at rydde billeterne grundigt op...

    SvarSlet