tirsdag, november 20, 2007

Næsten sommer og sol

Check, nu har jeg også været i Spanien.
Min rejseliste bærer noget præg af at have familie i USA, en præference for UK og på det seneste en stærk forkærlighed for Italien og Mellemeuropa. Så Spanien har endnu ikke stået først på ønskelisten. Barcelona lyder spændende, Sevilia og Granada ligeledes, så det sker nok. Nu er vi hjemme efter et par dage i omegnen af Malaga, og jeg forstår godt hvorfor det er så populært. Dejligt sted, dejligt vejr (lidt koldt om aftenen) og smuk natur. Det blev til en herlig tur på mountain bike - den såkaldt 'lette' tur. To dage senere kan jeg stadig mærke det i bagdelen. På trods af mine medbragte cykelshorts. Lækkert med frisk luft og motion, og lidt sol på armene ved middagstid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar