torsdag, december 05, 2013

Blæst hjem

Sidst blæste jeg inde i København, i dag var jeg bevæbnet med tandbørste mm, og valgte at tage hjem tidligt i dag. Heldigvis, for det var en hjemtur med forhindringer.
Jeg nævner i flæng - nedbrud af togsæt, signalproblemer, lastbil der kiler sig fast under togbro og blokerer for togtrafik, samt til sidst kampen for at få en taxa til det sidste stykke, hvor skinnerne var blokeret af træer. 30 km fra min parkerede bil skulle jeg absolut ikke indkvarteres i en sportshal.

Heldigvis alt sammen ret udramatisk, og uden de store dramaer, og med generel civiliseret opførsel.
Mon ikke dagen i morgen bliver hjemmearbejdsdag - herunder at jeg skal ud og have indfanget skraldespand og diverse bortfløjne genstande.

1 kommentar:

  1. Anonym10:31 AM

    Rigtig god fornøjelse med oprydningen. Husk at få det hele med. Ser frem til at se resultatet ;-)

    SvarSlet