mandag, april 30, 2012

Hverdagen 2012

Mellem påske og stimen af helligdage råder hverdagen, tilsat ekstra krydderier.
Som -
Min mors fødselsdag sidste søndag med de første nyopgravede kartofler og en familieudflugt til Stige Ø. Begge dele kan anbefales.

Omlægninger på jobbet, i det igangværende projekt. Det tager altid energi og opmærksomhed.
En aftale med mig selv om at jeg skal have produceret en lille let sag til en snart kommende fest, så gæt, hvem der strikker som besat. Tilsat panik, da det så ud til at der ikke ville være garn nok. Jeg tror at det går med lidt fiks-fakserier.

Husets nye beboer (rokken), som jeg også gerne vil lege med.

Den nyeste roman af en af mine yndlingsforfattere - Murakami og 1Q84. Nu er jeg kommet til forklaringen på titlen, det gør det noget nemmere at forholde sig til den (og sjovt nok også at huske titlen). For mig er Murakamis universer dybt fascinerende. Heldigvis er der tre bind og jeg er næsten færdig med første bind, så der er to store oplevelser endnu.

Huset pc, der stod af endegyldigt i weekenden. Kæresten har brugt en del tid på forgæves genoplivning samt opsætning af nyindkøbt hardware. Heldigvis havde vi fået et par advarsler, så der er taget sikkerhedskopier af billeder og dokumenter. Ingen panik, kun udgifter og arbejde.

Stort set alt sammen egenskabte opgaver, ud over det der arbejde. Vi kender os ikke på toppen af bakken, selv om der er lidt stille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar