lørdag, juli 28, 2007

Ferie :-)

Første dag i ferien :-)

Starter tidligt med at bage morgenboller inden jeg skal til frisør. Denne gang springer jeg farvningen over, solen har bleget mig så meget at det næsten svarer til min naturlige! hårfarve (lys grå efterhånden). Så når vi nu skal lege aktiv hjemme-ferie, så synes jeg ikke der er nogen grund til at putte kemikalier i håret, det kan vente til jeg skal på arbejde igen.
At jeg kan nøjes med en klipning betyder at jeg er færdig lidt over 10, så er der lidt småting at købe ind (3 par snørebånd til kæresten) og så hjem. Vi er hjemme inden frokost og fortsætter den gode stime med lidt rengøring og tøjvask.
I eftermiddag har jeg været ude at løbe (aktiv ferie), ryddet 1. omgang i drivhuset - borlottibønnerne er ved at overtage det hele, men når de også sætter bønner skal man vel ikke klage. Dem glæder jeg mig til at smage. I det hele taget trives køkkenhaven fint - rødbederne er klar, ærterne har været fine, squashene gror som var de betalt og tomater, basilikum og bønner klarer sig fint i drivhuset. Så der er nogen, der synes om 20 grader og vekslende skydække.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar