mandag, oktober 23, 2006

mandag - ikke min dag i dag

Sikke en dag.
Ingen vand i bruseren i morges. Så det blev til klatvask og halvfedtet hår. Men man kan vel ikke melde sig syg med fedtet hår ;-)
Nå, så nåede jeg lige akkurat både s-tog og bus, nu kører det. Da jeg så kom til Ejby, efter at bussen havde siddet i kø 10 min kunne jeg konstatere at de to møder jeg havde om formiddagen var aflyst! Så kunne jeg tage tilbage til Høje Taastrup på det kursus jeg skulle på.

Hjemme igen havde kæresten heldigvis tændt op i brændeovnen og der var kommet vand. Det bliver dog ikke iltet, så det smager af jern. Desværre, så vi var nødt til at drikke en øl til maden. Heldigvis smager teen rimeligt, så vi ikke udvikler et større misbrug.
Og så fik hunden ondt i maven, her går vi ikke i nærmere detaljer.

Nu har vi fået aftensmad, luftet ud og vasket op, så nu må jeg hellere op og passe familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar